Drömmen på bostadsmarknaden

publicerat i Inredning, arkitektur, hemnet;
Jag hade inte tänkt lägga ut så mycket bostäder på bloggen, främst av lite egoistiska skäl då jag inte vill tipsa andra om objekt som vi själva tittar på. Men objekt som vi inte tittar på och är rena drömmen kan definitivt publiceras då och då. Att flytta till Österlen är inte direkt aktuellt även om det verkar hur mysigt som helst. Jag gillar skåne, malmö och österlen men känner inte att det är ett ställe jag vill bo på igen.
Sätt er tillbaka och njut av denna läkarvilla från 1915 i handslaget tegel, stora valv och fönsterdörrar. Det är renoverat på helt rätt sätt och har detaljer som gör att hela insidan skriker  "jag vill haaaa!!!".
 
 
 
 
 
 
Fler bilder och information om bostaden finner du här:
http://www.fantasticfrank.se/visa-bilder-hemnet.php?objekt=OBJ17365_1408538335
 
 

Kommentera inlägget här :