Lisa Bengtssons underbara print

publicerat i Inredning;
Jag minns inte vilket år det var, men så länge jag har känt till Lisa Bengtsson så har jag verkligen älskat hennes underbara print. Jag köpte hennes fina koppar när hon designade för indiska, önskar idag att jag köpt fler av både "monsoon" och att jag även köpt hennes blå-vita koppar som indiska producerade.
"Monsoon"
 
 
Den blå-vita som var design för Indiska jag ej minns namnet på.
 
Under åren har den kommit Flera produkter med design av Lisa Bengtsson till mitt hem och massor av design som jag tyvärr ej har köpt på mig. Trots att jag tröttnat endel på grönt så kan jag inte ta bort de brun-gröna kuddarna "Baronessa" från att finnas i något rum. Just nu finns de i sovrummet.
 
Grön kudde "Baronessa"
 
 
Tyget "Baronessa" i Multifärgat
 
Givet har jag haft "mademoiselle" i svart också
 
 
För att bara nämna några av alla dessa fantastiska produkter som jag haft.
 
Kikar man in på hennes egen hemsida www.studiolisabengtsson.se så finns det massor av godsaker att beställa på hennes shop och det kryper i fingrarna att inte klicka hem alldeles för mycket. Några produkter jag verkligen rekommenderar är:
 
"Budoir Multi el. Pastell" som finns i tyg, kuddar, handdukar etc.
 
Hennes kökshanddukar med hundar på
 
 
 Och kuddarna "Funky monkey" och hennes nya leopardmönstrade
 
print "Cleo"
 
 
Man kan aldrig få för mycket Lisa Bengtsson!

Kommentera inlägget här :