Flytt coming up!

publicerat i Inredning, sovrum;
Nu är det inte länge tills vi ska flytta. På onsdag går flyttlasset och på fredag ska försäljningen av lägenheten ordnas med mäklare och köpare. Det är en hel del som ska göras och det är en hel del som ska köpas -trots att vi faktiskt flyttar från en 104kvm 4 rok till en 2 rok. Det är en ganska speciell planlösning så jag planerar hur man ska utnyttja kvadraterna maximalt, och även utnyttja våra möbler vi redan har maximalt. Tyvärr har vi en alldeles för stor sängram så den kommer att sättas i förråd med ganska mycket annat.
 
Självklart kommer det gå att följa hur jag planerar att fixa i hemmet från planeringsstadiet till resultatet. Jag gillar nog mest planeringsstadiet måste erkännas. Och det färdiga resultatet. Jag vidhåller fortfarande att det är bra att ha riktigt fina prylar så lite smuts i hörnen försvinner för ögat.
 
Idag bjuder jag på sovrummet som är 2,10m x 7,25m.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :